При мен на едната се появява,а на другата не.Какво точно се коригира и как за да са коректни показанията за разхода на гориво?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Alfa 166 2.4JTD или Volvo S60 2.4D5
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщениеПри мен на едната се появява,а на другата не.Какво точно се коригира и как за да са коректни показанията за разхода на гориво?
V e визуализирания (грешен разход) от компютъра.
R e реалния ти разход
I е текущата стойност на параметъра "Injection"
X e търсената стойност на параметъра "Injection" с която компютърът да визуализира реалният разход R,
прилагаме простото тройно правило:
V/I = R/X
откъдето определяме, че новата стойност на параметъра "Injection" е:
X = R.I/V
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
А защо не се придържате към темата?
S60 е много готина и удобна кола, но май е малко по-лигава като управление. В завои не знам как е, не съм тествал достатъчно.Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
-
Преди около два месеца и аз бх пред същия избор (всъщност гледах повече за 159, но и 166 от последните беше вариант). Какво избрах - пише в подписа. След 4000 км за месец и половина с Волво-то мога да сравня нещата така:
1. Външен дизайн - определено Алфата печели, независимо преди или след фейслифта. 166 си е дизайнерска кола. На S60 са му докарали страничната линия, но задницата е малко странна, а отпред направо си прилича на КРАЗ.
2. Вътрешен дизайн и ергономия - като визия са различни, Волво-то е по-олдскуул, но на мен ми харесва, повече ми напомня за 155. 166, въпреки че е по-стара, изглежда по-модерна отвътре, Волво-то няма бордкомпютър. Уредите обаче са събрани пред лоста, таблото е обърнато към водача, което я прави все пак шофьорска кола, както и Алфата. Седалки - определено на стандартна 166 са по-удобни. Моето S60 обаче е със спортния салон и седалката има по-добри опори от тези на 166. Като вътрешно пространство определено 166 печели, особено на задните седалки.
3. Двигател - моето Волво е дефорсирана версия на новия дизел Д5 - 163 коня е, но е правена за 185. От място определено дърпа по-добре от 166 140 к.с. , като доускорение е с една идея по-добре но практически няма голяма разлика. Съществен недостатък на Волво обаче са скоростите - на 166 са много добре сметнати, Волво-то е с много къси първа, втора и трета, четвърта е добре, пета е прекалено дълга, шеста - също. Докато Алфата си ускорява и на пета и на шеста, при Волво това го няма. Внимание - ако искате 6-степенна кутия при S60, търсете модел след 2006-та година. Старият двигател е с 5-степенна кутия.
4. Пътно поведение - най-приятната изненада от Волво. Колата е като на релси. 166 си има едно накланяне, дори с нови амортисьори, при S60 няма такова нещо - пробвано през планински пътища в Сърбия, Босна, Хърватска, Черна гора. Най-стабилната кола с предно, която съм карал. 166 е веднага след нея - но все пак след.
5. Маневреност - Волво е маневрено като товарния влак, за градско е доста неудобно. 166 е изненадващо приятна за градско каране.
Като цяло - двата модела са шофьорски ориентирани - коли за каране, а не за возене. Въпрос на вкус и късмет е каква ще предпочетете.Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
Comment