Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 166 2.4JTD или Volvo S60 2.4D5

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    При мен на едната се появява,а на другата не.Какво точно се коригира и как за да са коректни показанията за разхода на гориво?

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
      При мен на едната се появява,а на другата не.Какво точно се коригира и как за да са коректни показанията за разхода на гориво?
      Ако приемем, че:

      V e визуализирания (грешен разход) от компютъра.
      R e реалния ти разход
      I е текущата стойност на параметъра "Injection"
      X e търсената стойност на параметъра "Injection" с която компютърът да визуализира реалният разход R,

      прилагаме простото тройно правило:

      V/I = R/X

      откъдето определяме, че новата стойност на параметъра "Injection" е:

      X = R.I/V


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #18
        А защо не се придържате към темата?
        S60 е много готина и удобна кола, но май е малко по-лигава като управление. В завои не знам как е, не съм тествал достатъчно.
        Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
        AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
        Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

        Comment


        • #19
          Преди около два месеца и аз бх пред същия избор (всъщност гледах повече за 159, но и 166 от последните беше вариант). Какво избрах - пише в подписа. След 4000 км за месец и половина с Волво-то мога да сравня нещата така:
          1. Външен дизайн - определено Алфата печели, независимо преди или след фейслифта. 166 си е дизайнерска кола. На S60 са му докарали страничната линия, но задницата е малко странна, а отпред направо си прилича на КРАЗ.
          2. Вътрешен дизайн и ергономия - като визия са различни, Волво-то е по-олдскуул, но на мен ми харесва, повече ми напомня за 155. 166, въпреки че е по-стара, изглежда по-модерна отвътре, Волво-то няма бордкомпютър. Уредите обаче са събрани пред лоста, таблото е обърнато към водача, което я прави все пак шофьорска кола, както и Алфата. Седалки - определено на стандартна 166 са по-удобни. Моето S60 обаче е със спортния салон и седалката има по-добри опори от тези на 166. Като вътрешно пространство определено 166 печели, особено на задните седалки.
          3. Двигател - моето Волво е дефорсирана версия на новия дизел Д5 - 163 коня е, но е правена за 185. От място определено дърпа по-добре от 166 140 к.с. , като доускорение е с една идея по-добре но практически няма голяма разлика. Съществен недостатък на Волво обаче са скоростите - на 166 са много добре сметнати, Волво-то е с много къси първа, втора и трета, четвърта е добре, пета е прекалено дълга, шеста - също. Докато Алфата си ускорява и на пета и на шеста, при Волво това го няма. Внимание - ако искате 6-степенна кутия при S60, търсете модел след 2006-та година. Старият двигател е с 5-степенна кутия.
          4. Пътно поведение - най-приятната изненада от Волво. Колата е като на релси. 166 си има едно накланяне, дори с нови амортисьори, при S60 няма такова нещо - пробвано през планински пътища в Сърбия, Босна, Хърватска, Черна гора. Най-стабилната кола с предно, която съм карал. 166 е веднага след нея - но все пак след.
          5. Маневреност - Волво е маневрено като товарния влак, за градско е доста неудобно. 166 е изненадващо приятна за градско каране.

          Като цяло - двата модела са шофьорски ориентирани - коли за каране, а не за возене. Въпрос на вкус и късмет е каква ще предпочетете.
          Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
          AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
          Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

          Comment

          Working...
          X